• הנחות
  • טרי
מפית קוקטייל פשתן טהור של רוש פשתן, אבן פשתן צרפתית שטופה לרכות, זיגזג סטיץ 'סטיץ' משקאות קטנים משקאות בר קפה קפה רכבת מפיות לחתונה.

מפית קוקטייל פשתן טהור של רוש פשתן, אבן פשתן צרפתית שטופה לרכות, זיגזג סטיץ 'סטיץ' משקאות קטנים משקאות בר קפה קפה רכבת מפיות לחתונה.

 
ILS 45.00

סחורה
זמין.

סט של 12 - כולל 12 חתיכות של מפיות קוקטייל פשתן עמידות וסופגות מאוד, שהן חזקות יותר מ- 50% מכותנה, מה שהופך אותן להימשך עשרות שנים אף פעם לא יוצא מהאופנה - משך את חווית האורח, ומביא תחושה קלה של אלגנטי ואצילות לביתך. יכול להיות יבש יבש בטמפרטורה נמוכה ולהסיר אותו מהמייבש כאשר עדיין מעט לח כדי להימנע מהפשתן נוקשה. כל שטיפה וכל קמטים מעניקים את עצמו לדמות מובחנת. סופג מאוד - היה לקצב ספיגת הלחות הגבוה של פשתן, מפית קוקטייל פשתן רוש פשתן תספוג את העיבוי הנוסף על הבקבוקים הקרובים, שפיכות המשקאות או כתמי המים בהבזק. כאשר מגוהץ, פשתן רוכש מראה פריך ומפואר. פשוט הניחו חתיכה אחת של מפית קוקטייל פשתן מתחת לכוס או לספל הגבוה, זה ישמור על שולחןכם מסודר ומסודר. פשוט הניחו חתיכה אחת של מפית קוקטייל פשתן מתחת לכוס או לספל הגבוה, זה ישמור על שולחןכם מסודר ומסודר.סט של 12 - כולל 12 חתיכות של מפיות קוקטייל פשתן עמידות וסופגות מאוד, שהן חזקות יותר מ- 50% מכותנה, מה שהופך אותן להימשך עשרות שנים. הסגנון הצנוע של חליפת מפיות קוקטיילים של רוש פשתן לכל אירוע. אין עוד שריטת שולחן הנגרמת על ידי כלי הזכוכית או החרסינה. יכול להיות יבש יבש בטמפרטורה נמוכה ולהסיר אותו מהמייבש כאשר עדיין מעט לח כדי להימנע מהפשתן נוקשה. רחיץ מכונה וכיווץ מכווץ-שטיפה במים קרים (חמים אם מלוכלכים במיוחד).


] על המוצר עד

קונים גם בוחרים